Kodulehe tegemine on investeering tuleviku tarbeks mitte järjekordne kuluartikkel, kuid seda vaid siis kui selle loomisel on arvesse võetud 3 olulist kriteeriumit.

01 Selge ja üheselt mõistetav veebilehe disain on omal kohal!

Veebilehti on maailmas miljoneid, üldjuhul on kodulehe eesmärk sooritada müük või saada kliendilt päring. Miks on nii, et üks koduleht saavutab suurepäraselt seatud eesmärgid ja teine jääb olematu külastatavusega veebi avarustesse vinduma? Põhjus on lihtsam kui oskaksid arvata- nimelt äärmiselt oluline on pidada silmas kodulehe tegemisel kasutajamugavust ja kliendikogemust. Loogiline detailide paigutus ja kaasaegne disain on üks osa Sinu kodulehest saavutamaks toimiv tervikpilt.

02 Otsingumootoritele optimeerimine ehk SEO

Konkurents otsingumootorites on kasvava tempoga, selleks et kvalifitseeruda selles võidujooksus peab Sinu kodulehe tegemisel arvesse võtma seda missuguste märksõnadega kliendid toodet või teenust otsivad. Populaarseim otsingumootor on Google, 62% tarbijatest pöördub otsingumootori poole kui nad soovivad oma probleemile lahendust ja 92% nendest inimestest leiavad vastuse Google esimeselt lehelt, seega kui Sinu kodulehe tegemisel ei ole arvesse võetud otsingumootoritele optimeerimist siis ei ole Sinu kodulehel võimalustki tasulise reklaamita teiste seast esile tulla.

03 Kohanduv disain ehk RWD

Inimesed on aina liikuvamad, tarbijad tahavad lahendust oma probleemile või küsimusele momentaalselt. See on ka põhjus miks otsitakse informatsiooni meile käepärastest, väikestelt ekraanidelt. See on tähtis, et kodulehe tegemisel arvestatakse ka väikeste ekraanide kasutajatega. Sinu jaoks on oluline, et tarbija leiaks kodulehelt lahenduse oma küsimusele või probleemile valutult ja kiiresti.

Oleme kodulehe teinud

Mida räägivad meie kliendid

Kas oled valmis uue veebilahenduse jaoks?

Saa pakkumine