Juba kodulehe peale mõtlemine kõlab kohutavalt, sest see võib tunduda kallis. Kui aga mõelda, kui kasulik see ettevõttele on, kui kliendid on rahulolevamad ja leiavad otsitud asjad paremini ning tulevad uuesti Sinu toodete või teenuste juurde tagasi, tundub hind juba mõistlikum. Lisaks ei soeta sa omale iga päev uut kodulehte, vaid see on pigem pikaajaline investeering nagu auto või kodu. Sarnaselt kodule on ka koduleht sinu firma külastajatele või klientidele koduks. Nad saavad iga aeg tulla ja vaadata sealt vajaliku informatsiooni või ammutada uut teadmist.
Millest alustada kodulehe tellimist ?
Esmalt tuleks selgeks mõelda, mis on Sinu veebilehe eesmärk. Kas vajad veebilehte ainult oma ettevõtte tutvustamiseks või ka toodete/teenuste müümiseks? Järgmise sammuna tee selgeks kodulehe funktsioon. Siin on oluline mõelda, mida sa oma kodulehel eesmärgi saavutamiseks näidata tahad. Näiteks pildid tehtud töödest või veebipood. Nii on meil hea pakkuda tehnilisi lahendusi, et Sinu soove teostada.
Kohe alguses tuleks läbi rääkida töö maksumus. Nimelt on oluline juba alguses paika panna eelarve, et meil oleks lihtsam Sulle sobivamaid tehnilisi lahendusi välja pakkuda.
Ideede kogumiseks tasub vaadata konkurentide veebilehti ning siin kohal ei ole patt neilt mõni hea idee inspiratsiooniks saada. Samuti annab see Sulle mõtteid, mida ja kuidas enda kodulehel veelgi paremini teha.
Kui sul tekkis huvi uue kodulehe vastu või soovid oma vana lehte värskendada, siis kirjuta meile. Mõtle läbi eespool mainitud punktid ja me leiame Sulle sobivaima lahenduse.
Täida meie hinnapäring võimalikult detailselt, et saaksime teha täpse pakkumise